آنونس و پوستر فیلم «دهلیز» ساختهٔ بهروز شعیبی را در "کافه سینما" ببینید / با بازی هانیه توسلی و با
شما در کافه سینما هستید

کافه سینما- در حالیکه کمتر از یک ماه تا آغاز اکران عمومی فیلم «دهلیز» باقی مانده دست اندرکاران فیلم مواد تبلیغاتی «دهلیز» را آماده کرده‌اند. آنونس فیلم توسط مهراب مشهدبان و مرتضی موحدی با صدای شاهرخ فروتنیان ساخته شده است. پوستر «دهلیز» نیز توسط محمد حسین هوشمندی طراحی شده است. آنونس فیلم بزودی در سینماهای ایران پخش خواهد شد.

این فیلم سال قبل در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست در ۱۳ رشته نامزد دریافت جایزه شود که در ‌‌نهایت دو سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول، و بهترین بازیگر نقش اول زن را به دست آورد.

«دهلیز» داستان زنی به نام شیواست. او سرپرست خانوار است و با تلاش و کوشش سعی کرده زندگی خوب و آبرومندی برای خود و تنها پسرش فراهم کند. با رسیدن نامه‌ای زندگی آن‌ها دچار تحول می‌شود و در مسیری جدید قرار می‌گیرد.

رضا عطاران، هانیه توسلی، شاهرخ فروتنیان، سعید چنگیزیان، مسعود میر طاهری، محمدرضا شیرخانلو، (با حضور) نگار عابدی و افسانه چهره آزاد بازیگران فیلم هستند.

تهیه‌کنندگی «دهلیز» را سید محمود رضوی بر عهده دارد. فیلم تازه بهروز شعیبی قرار است همزمان با اکران عید فطر در گروه آزادی روی پرده برود.

* آنونس و پوستر فیلم «دهلیز» را در کافه سینما ببینید:

آنونس فیلم «دهلیز» / مدت: 2:48 دقيقه / حجم: 9.2 مگابايت / --> دانلود <--

 

با کلیک روی پوستر، با کیفیت بالا ببینید:

 




:: موضوعات مرتبط: خبری , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
نظر خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


آخرین عناوین مطالب